Досвід роботи

Досвід роботи



Котрий рік навчаю дітей-елітарівців  та щоразу навчаюся від них сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з дітьми, у взаємній любові вчителя і учня, у вмінні "запалити" дітей до роботи. 
Пізнати і навчити дитину. У цій складній справі немає готових рецептів, але вважаю, що насамперед треба зрозуміти учня як особистість, розгледіти його індивідуальні особливості. «Прив’язуючи» навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології, досягаю поставленої мети – самореалізації кожної особистості.
Вислів В. Гете «Думати легко, діяти важко. Діяти згідно з тим, як думаєш, - найскладніше у світі» є моїм життєвим кредо. З року в рік, навчаючи дітей, навчаюся у них і сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з учнями, у взаєморозумінні, у вмінні «запалити» дітей до діяльності. Ніколи не поділяю учнів на сильних і слабких, а навчаю їх працювати – наполегливо здобувати знання, цінувати свої досягнення і ставити перед собою нові цілі. Упровадження компетентнісного підходу, використання інтерактивних методів навчання сприяє розвитку інтелекту дитини та активізації процесу пізнання нею навколишнього світу. Розвиваючи творчий потенціал учня, створюю умови для самореалізації особистості, задоволення її духовних потреб. Працюючи з дітьми, ніколи не забуваю, що вчитель – не той, хто вчить, а той, у кого, вчаться. Тому, коли помиляюся, ніколи не впадаю у відчай, а шукаю шляхів подолання проблеми. Не намагаюся сліпо наслідувати когось, проте йду за колегами, за тими, хто випереджає мене, що ще більше спонукає до набуття педагогічного досвіду, в чому і вбачаю смисл учительської праці.


Немає коментарів:

Дописати коментар