Інформаційна картка

Інформаційна картка
учасника  першого (міського) туру
 всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2016»

1.    
Прізвище, ім’я, по батькові
Абрамчук Галина Вікторівна



4.    
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
Рівненський природничо-математичний ліцей «Елітар» Рівненської міської ради.

5.    
Посада
Учитель англійської мови
6.    
Кваліфікаційна категорія
«спеціаліст  другої  категорії»
7.    
Звання
Немає
8.    
Класи, в яких викладаєте
8-11 класи
9.    
Посилання на власний Інтернет-ресурс
http://inspiredbyteaching.blogspot.com/
10.            
Педагогічне кредо
"Навчати – значить подвійно вчитися".  (Ж.Жубер)
11.            
Інноваційні форми роботи та технології, що використовуєте
(обсяг – до однієї сторінки)
Сучасна система навчання об’єктивно зумовлює переведення освітнього процесу на технологічний рівень. Розуміючи стратегію навчання іноземної мови, визначену потребами суспільства, вважаю за необхідне забезпечувати комунікативно-діяльнісний характер процесу оволодіння знаннями. У зв’язку з цим використовую інноваційні технології навчання ліцеїстів. У практичній діяльності, реалізовуючи творчий потенціал особистості учня,  впроваджую  технологію     особистісно зорієнтованого навчання, забезпечуючи діяльнісний підхід -  інтерактивні, комп’ютерно-інформаційні технології, модульно-тьюторське навчання. Такі технології передбачають нестандартні підходи до проведення уроків. Актуалізація проблеми нестандартних уроків та їхнього впливу на всебічний розвиток дитини пов’язана насамперед із загальновизнаним фактом низького рівня об’єктивної та суб’єктивної готовності дітей до життя за межами школи. Найчастіше у своїй практиці я використовую: урок-захисту ідей, урок-експедицію чи подорож, семінари, аукціони, прес-конференції, диспути.  Ознаками таких уроків є відсутність послідовності елементів, передбачених загальноприйнятою типологією; групові та індивідуальні форими  роботи; інтерес учнів до навчального матеріалу; значна творча складова; активізація пізнавальної діяльності; партнерські взаємини; зміна ролі вчителя; нестандартні підходи до оцінювання. Проведенню таких уроків передує моя  велика клопітка робота на стадії підготовки до нього.
 Упровадження інновацій пов’язане із застосуванням інтерактивних методів навчання, які передбачають взаємодію всіх учасників. Вони найбільше відповідають особистісно-зорієнтованому підходу в навчально-виховному процесі, адже під час їх застосування моделюю реальні життєві ситуації, пропоную проблеми для спільного розв’язання, застосовую рольові ігри. Досвід підказує, що фронтальні методи роботи, які створюють ілюзію активності, поступаються місцем груповій, парній чи індивідуальній роботі, оскільки така співпраця у навчанні виховує у ліцеїстів повагу до інших, уміння дати оцінку роботи інших або висловити з цього приводу критичні зауваження, змінити свою думку у разі переконливих аргументів інших учасників спільної роботи. Комунікативна діяльність допомагає зробити клас інтерактивною групою, де учні почуваються впевнено, висловлюючи свої погляди та думки, а також заохочують товаришів робити те саме. В результаті створюється стимулююча, творча атмосфера. Технології навчання, реалізовані у таких формах як   гра, дискусія, робота в парах, групах сприяють  соціалізації учнів,  розвитку  критичного мислення,  дають  змогу висловлювати  власну  позицію,    формують  уміння  відстоювати свою  думку.
 Застосовую елементи модульно-тьюторської технології, яка засновується на взаємодії учня і тьютора під час опанування модуля як відносно самостійної частини навчально-виховного процесу з метою усвідомлення і реалізації учнем власних освітніх цілей і завдань. Акцент у технології роблю на самостійній роботі учнів із запропонованим мною навчальним модулем за умов паралельного тьюторського супроводу.
Позитивним результатом застосування мною модульно-тьюторської технології навчання є достатньо високий рівень самостійної навчальної діяльності ліцеїстів на основі внутрішньої мотивації, що зумовило глибоке різнобічне осмислення учнями змістових елементів модуля, опанування відповідними компетентностями та компетенціями.

12.            
Автопортрет учасника «Я – педагог і особистість»
(у формі есе обсягом до однієї сторінки)

Пізнати і навчити дитину. У цій складній справі немає готових рецептів, але вважаю, що насамперед треба зрозуміти учня як особистість, розгледіти його індивідуальні особливості. «Прив’язуючи» навчальні завдання до життєвого досвіду дитини, використовуючи сучасні технології, досягаю поставленої мети – самореалізації кожної особистості.
Вислів В. Гете «Думати легко, діяти важко. Діяти згідно з тим, як думаєш, - найскладніше у світі» є моїм життєвим кредо. З року в рік, навчаючи дітей, навчаюся у них і сама. Тому успіх своєї педагогічної праці вбачаю у постійному спілкуванні з учнями, у взаєморозумінні, у вмінні «запалити» дітей до діяльності. Ніколи не поділяю учнів на сильних і слабких, а навчаю їх працювати – наполегливо здобувати знання, цінувати свої досягнення і ставити перед собою нові цілі. Упровадження компетентнісного підходу, використання інтерактивних методів навчання сприяє розвитку інтелекту дитини та активізації процесу пізнання нею навколишнього світу. Розвиваючи творчий потенціал учня, створюю умови для самореалізації особистості, задоволення її духовних потреб. Працюючи з дітьми, ніколи не забуваю, що вчитель – не той, хто вчить, а той, у кого, вчаться. Тому, коли помиляюся, ніколи не впадаю у відчай, а шукаю шляхів подолання проблеми. Не намагаюся сліпо наслідувати когось, проте йду за колегами, за тими, хто випереджає мене, що ще більше спонукає до набуття педагогічного досвіду, в чому і вбачаю смисл учительської праці.




Немає коментарів:

Дописати коментар