Саморефлексія

Саморефлексія



Самоаналіз методичної підготовки

              Уроки англійської мови я намагалася зробити цікавими і різноплановими. Для цього я максимально продумувала хід уроку, звертала увагу на комунікативну спрямованість у вивченні іноземної мови, дбайливо підбирала відповідний матеріал. Я використовувала такі форми навчання як інсценування діалогів, віршованих текстів; мозковий штурм.
При підготовці до уроків я використовувала методичну літературу, цікавилася новинками педагогічної літератури, перечитувала фахові журнали „Англійська мова у школі", „Иностраннне языки в школе", “Англійська мова та література”, “English” та інші, використовувала довідкову, країнознавчу літературу. Під час уроків я також використовувала різний ілюстративний матеріал, таблиці, схеми, виготовляла роздатковий матеріал для кращого засвоєння учнями матеріалу, для знайомства і розуміння учнями граматичного матеріалу, звичаїв і традицій країни, мова якої вивчається. Використання технічних засобів навчання, зокрема магнітофону, допомагали викликати інтерес учнів, створити відповідний настрій і фон для роботи на уроці, розвивали їх творче мислення, уяву, навички аудіювання. Проведення релаксації я намагалася зробити цікавим і повчальним водночас, щоб діти могли і відпочити, і краще засвоїти новий матеріал.
          Я багато уваги приділяла вимові учнів і постановці правильної інтонації, більше допомагала відстаючим учням. На кожному уроці я намагалася здійснювати індивідуальний підхід до учнів, враховувати здібності кожного учня, розвивати інтерес до вивчення англійської мови, естетичний смак, виховувати почуття прекрасного, патріотизму, повагу до людини, її праці, шанобливе ставлення до звичаїв і традицій різних країн і народів.
При підготовці до уроків зарубіжної літератури я використовувала методичну літературу, цікавилася новинками педагогічної літератури, перечитувала фахові журнали “Зарубіжна література в школі”, “Всесвітня література в середніх навчальних закладах”. Я намагалася (вважаю, успішно) викликати інтерес учнів до античної літератури, створити відповідний настрій і фон для роботи на уроці, розвивати їх творче мислення, уяву.        


Немає коментарів:

Дописати коментар